Selyebiek nyári tábora Bogácson

Selyebi családok táboroztak Bogácson és fedezték fel annak környékét is.

csoportkép

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által kiírt „Egyházi közösségi célú programok 2024. évi támogatása” keretében a Selyebi Görögkatolikus Parókia (EKCP-KP-1-2024/8-000071) 10 napos nyári tábor szervezését valósította meg.

2024. augusztus 17-én reggel 8 órakor indultunk el Selyebről családokkal.

Az első nap, mielőtt Bogácsra utaztunk volna, útba ejtettük Szilvásváradot, ahol sétáltunk a Szalajka-völgybe. Innen mentünk Egerbe, ahol megnéztük a felújított és belülről újra festett bazilikát, majd a városban és a Dobó téren töltöttünk még egy kis időt.

csoportkép

Bogácson a Silver Panzió látott bennünket vendégül. Itt a késő délutáni ebéddel vártak már minket. Ezután foglaltuk el a szobákat. Majd felfedeztük a szállás adta lehetőségeket. Az alagsorban található billiárd asztalt, csocsót, zene- és darts gépeket. Valamint az udvaron lévő medencét és jakuzzit, és az egyéb kültéri játékokat. A többi kilenc napot itt töltöttük Bogácson. Megnéztük Bogács nevezetességeit: a római katolikus templomot és a borozókat. Több alkalommal mentünk a termálfürdőbe strandolni. Augusztus 19-én ingyenes Charlie koncert volt a rendezvény parkban (Bika rét), amire közösen mentünk el. Utána pedig megnéztük az augusztus 20-ai tűzijátékot, ami nagyon szép volt.

lepkegyűjtemény

Egyik nap voltunk Cserépfalun túrázni az ősember lakásoknál és a kaptár köveknél. A Silver Panzió szolgáltatási között igénybe vettük a lepkegyűjtemény megtekintését tárlatvezetéssel, ami rendkívül érdekes volt. Több este kimentünk a borozókhoz, ahol az élő zenére táncolhattunk. Utolsó nap, hazafelé jövet pedig az új építésű nyékládházai görögkatolikus templomot tekintettük meg, ahol szívélyes megvendégeléssel fogadtak minket.